OPIEKA INFORMATYCZNA

,, Jeśli jest coś, czego nie potrafimy zrobić wydajniej, taniej i lepiej niż konkurenci, nie ma sensu, żebyśmy to robili i powinniśmy zatrudnić do wykonania tej pracy kogoś, kto zrobi to lepiej niż my. ''

 
John Ford
 

Nadzór nad systemem informatycznym

 
W ramach realizowanej umowy pełnimy stały nadzór nad infrastrukturą systemu IT: komputerami, serwerami, peryferiami, urządzeniami aktywnymi sieci logicznej czy systemami operacyjnymi. Zapewniamy regularne konserwacje oraz przeglądy sprzętu komputerowego, a także naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne w miejscu jego użytkowania.
 
Dbamy o prawidłową politykę bezpieczeństwa danych w firmie, jej opracowanie i przestrzeganie. Realne zagrożenia i konsekwencje jakie płyną z nieprzestrzegania przez personel podstawowych zagrożeń związanych z utratą czy "wypłynięciem" danych na zewnątrz nie są jeszcze w pełni dostrzegane. My mamy niezbędną w tym zakresie wiedzę oraz doświadczenie i chętnie się nimi podzielimy.
 

Korzyści

  • gwarancja stabilnej pracy systemu informatycznego,
  • szybka reakcja na zgłoszenia,
  • optymalizacja zakupów sprzętu i oprogramowania,
  • efektywne wykorzystanie posiadanych zasobów,
  • mniejsze wydatki, niż w przypadku zatrudnienia fachowego personelu,
  • stałe i przewidywalne koszty obsługi systemu.
 
 

 

 
Opieka informatyczna
 
 

Jakie to usługi?

  • opieka nad stanem technicznym urządzeń: drukarek, stacji roboczych serwerów, routerów, firewall'i
  • opieka nad systemami operacyjnymi: Microsoft, Novell, Linux, Unix
  • aktualizacje systemów,
  • optymalizacja i weryfikacja konfiguracji urządzeń oraz posiadanych systemów w infrastrukturze IT,
  • doradztwo informatyczne,
  • pomoc przy zakupie sprzętu - przygotowywanie zapytań o cenę sprzętu,
  • dostawy materiałów eksploatacyjnych (tusze, tonery, podzespoły, itp.) wraz z ich instalacją w specjalnych, niskich cenach,
  • podstawienie sprzętu zastępczego w przypadku poważniejszych awarii na czas ich usunięcia.
 

Jak to działa?

Najczęściej wygląda to tak, że nasz serwisant pełniący stały dyżur przed ekranem komputera, natychmiast po otrzymaniu zgłoszenia z prośbą o pomoc, łączy się z komputerem zgłaszającego przy pomocy specjalnego oprogramowania i rozwiązuje problem lub służy radą. Szybko, bez konieczności dojazdu.
 
Szczegółowy zakres oferowanych usług, ich wariantów oraz koszt, przedstawiamy po wspólnej rozmowie i dokładnym rozpoznaniu potrzeb. Koszt takiej usługi w przeliczeniu na jedno stanowisko waha się w granicach 50 - 120,- zł miesięcznej opłaty abonamentowej. To chyba niewiele za bezcenny spokój o dane, pewną i wydajną pracę pracowników.